Kontakt:
Mgr. Lenka Hanková
budova ředitelství, pavilon A, kancelář č. 214 tel.: (+ 420) 553 766 102 mobil: (+ 420) 603 852 598 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Osobní setkání je možné v kaceláři ombudsmana a to v:
nebo v jiném termínu dle telefonické domluvy, případně dle domluvy prostřednictvím e-mailu Organizační zajištění mimo provozní dobu: sekretariát ředitele
tel.: (+420) 553 766 101, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
![]() |
Hlavním posláním nemocničního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice v případě, kdy se pacienti či jejich příbuzní dovolávají svých práv. Pomoci či rady ombudsmana může využít také zaměstnanec SNO.
Ombudsman pracuje jako poradce k řešení stížností, podnětů a problémů stěžovatelů, kteří se na jeho pomoc obrátí. Poskytuje doporučení, jak a na koho se má stěžovatel obrátit, popřípadě domluví osobní schůzku s kompetentní osobou.
Jakým způsobem se můžete na nemocničního ombudsmana obracet se svými požadavky?
• písemně - na adresu Ombudsman, Slezská nemocnice v Opavě, p.o., Olomoucká 470/86, Předměstí, 746 01 OPAVA
• elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
• telefonicky – viz. kontakt
• osobním podáním přímo ombudsmanovi na jeho pracovišti.
