Kontakt:
Mgr. Lenka Hanková
budova ředitelství, pavilon A, kancelář č. 214
tel.: (+ 420) 553 766 102
mobil: (+ 420) 603 852 598
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Osobní setkání je možné v kaceláři ombudsmana a to v:
  •    úterý od 7:00 do 9:00 hodin
  •    čtvrtek od 14:00 do 15:00 hodin

nebo v jiném termínu dle telefonické domluvy, případně dle domluvy prostřednictvím e-mailu  

Organizační zajištění mimo provozní dobu:   sekretariát ředitele
tel.: (+420) 553 766 101, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Mgr. Lenka Hanková

Hlavním posláním nemocničního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice v případě, kdy se pacienti či jejich příbuzní dovolávají svých práv. Pomoci či rady ombudsmana může využít také zaměstnanec SNO.

Ombudsman pracuje jako poradce k řešení stížností, podnětů a problémů stěžovatelů, kteří se na jeho pomoc obrátí. Poskytuje doporučení, jak a na koho se má stěžovatel obrátit, popřípadě domluví osobní schůzku s kompetentní osobou.

Jakým způsobem se můžete na nemocničního ombudsmana obracet se svými požadavky?

•  písemně - na adresu Ombudsman, Slezská nemocnice v Opavě, p.o., Olomoucká 470/86, Předměstí, 746 01  OPAVA

•  elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

•  telefonicky – viz. kontakt

•  osobním podáním přímo ombudsmanovi na jeho pracovišti.

Z MÉDIÍ


Smluvní zdravotní pojišťovny

111 201 205
207 211 213
Partneři